Bara för att göra nått

Är du kär? Nja..om man ränkar med Jonny Depp 
Är du en sportfåne? Nej det kan man inte påstå
Är du likgiltig? Nej, det hoppas jag inte.
Är du röksugen? Aldrig.
Är du rik? Nja Lite ;)
Är du fattig? Inte nu iaf!
Är du trött? Nej. 
Är du shoppingsugen? HAr just shoppat så nej
Är du töntig? Vet inte kanske lite :)
Är du ressugen? Ja, Jag vill till New York
Är du skolsugen? OH YES! 
Är du irriterad? Nej inte för tillfället!
Är du festivalsugen? Nej
Är du alkholsugen? Nej
Är du saknad av nån? Skulle tro de! 
Smeknamn? Partypinglan!
Bästa åldern? Ingen tror jag. Alla är bra på sitt sätt
Bästa tidningen? VR, Frida, Vouge
Hur sminkar du dig? Mascara, Ögonskugga, läppglans
Höstens accessoar? Bryr mig inte. Jag har typ örhängen det får räcka
När stal du senast något? Nått olagg av min mor tror jag
Hur många timmar sov du inatt? Många
Vilken film såg du senast? Askungen 2
Vilken internetsida besökte du senast? Min blogg
Vad sa du senast till vem? Till Pappa Okej
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Mins inte från mamma tror jag, det stog typ hur är de?
Vad gjorde du i förrgår? Reste från sunsvall
Vad har du gjort idag? shoppat!  
Vad ska du göra idag? Gå på promenad
Hur många msn-kontaktetr har du? 72 st tror jag 
Vilket land besökte du senast? Portugal
Hur många snälla känner du? Många
Vad såg du senast på tv? Blue water High
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Sony
Senaste köp? Kläninng och Skor!
Vad har du dåligt samvete för? Att jag...vet inte
Vad har du för skor? Inga just nu
Vad har du på dig nu? Shorts och ett linne
Vilken musik har du lyssnat på idag? The cast of buffy the vampyre slayer
Skulle du säga nej till sex idag? Ja det skulle jag.
Är du vegitarian? nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad heter dina kusiner? jennie, tim, Lisa, Filip och lilla lina.
Är du feminist? Skulle inte tro det, fast jag har inget imot dem.
Vad drack du senast? Vatten
Gillar du att laga mat? Ja om ingen heller olivolja i det jag lagar
När sjöng du senast? Länge sen
Håller du det städat? JA det kan man säga 
Vad gör dig lycklig? Vänner, familj och när jag känner mig lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0