Djupa Blåbär

Fick visa mitt nya rum för Gosmumset idag och jag fick massa musik och hon massa blider. Hon är en otrolig människa!
Jag och Gosmumset (dvs Vicka) åt frysta blåbär och checkade etiketter på vinflaskor. Jag säger då bara "Lagen om attracktion!" Vi kom på att man blir otroligt djup av att äta blåbär!

Jag läntar till hösten då kan man använda de snygga koffter man har köpt och klänningarna som man inte har kunnat ha för att det har varit för varmt. Bara 5 dagar kvar tills skolan börjar. Massa fint!

Jag är ganska trött men det beror nog på att jag inte kunde somna igår kväll! Låg uppe till två utan att fatt varför! Unbeliveble. Om jag inte kan sova i natt kan jag alltid läsa fysikboken eller franskan..could be fun!

natti natti
//Me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0