Edge

Igår var jag på Egde festivalen tsm med Kissen, carråh och Kutaku. Det var inte så kul men Vi gick till kajen och Tog massa kort med min fina kamera. 

Snart ska Kisse komma och kolla på mitt nymublerade rum! Det ska bli skoj kan man ju hoppas på! 
Jag är råpepp på skolan just nu jag vill träffa Maria, Matilda, Vicke, Sara, Julia, Ida och de som jag har träffat under lovet. Det kommer bli lite underligt att inte ha Carråh och Mupp runt sig men jag fixade ju sjuan utan dem. Men det blir tomt! På tal om tomt så kommer typ massor i klassen att byta skola och Det kommer bli tomt!
Men jag vill ha det nya schemat och det är nu! Peppen! 
Jag undrar om sommarloven är for långa?

Jag saknar dig mitt hjärte(havre)gryn Lyida! När jag kommer nästa gång ska vi läsa Harry Potter!

//Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0