Sommarlovet!

Ja, imorgon börjar skolan och det ska bli kul, mycket kul!
Att få sitta i korredorerna med sötisarna!

Men Sommarlovet har varit jättekul!
Det började ju med Skolavslutningsfesten på stan. Fick umgås med massa fina människor!


Sen bar det av till Norrfälls och där var det fint! Där myste jag med mormor och firade midsommar med Mamma, Pappa, William, Lisa, Tor, Linda, Mormor och lilla Matilda! Det var jättefint väder och jättekul.



Sen åket familjen och mig till Portugal och och chillar! Det var jättekul där! Bada, sola, äta gott, varmt, jättekul!
Tavira är med sötaste lilla stad vid kusten i södra Portugal!



Sen åkte jag till pappa och vi åkte till Öland. Där var det regn, regn och mer regn!
Vi åkte runt och kollade på Linnés födelseplats och vi åkte på middag i Össjö! En Linnémiddag!
jag såg Harry Potter och fenixorden och jag läste sjunde Harry Potter-boken. Och sen Började jag läsa första HP-boken för Lydia.


Jag åkte hem till mamma och mublerade om mitt rum med mammas och pelles hjälp. Jag passade på att träffa lite kompisar.


Jag åkte till Pappa och vandrade i fjällen med Lydia och pappa.
Vi gick 7 mil på 5 dagar inklusive en vilodag! Det var ganska kul!



Sen kom vi hem och vi såg operan Don Giovanni på confidencen.


Men sommarlovet led mot sitt slut och jag for hem till umeå igen!
Gick på Edgefestivalen med Vicka, Carråh och Sean! Vicka lånade min kamera och fotade massa!


Jag for till mormor igen och sen var sommarlovet slut. Om ca 32 timmar börjar skolan!

//Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0