Unge greve drakula

Sommarlovsmorgon är ganska kul om man tänker efter! Serien Unge greve drakula är En serie som handlar om att arvtageren till Greve drakula (asså hans son) går på en vanlig skola tillsamman med sin syster. Valdimir (killen) vill vara normal men syster (ingrid) kan inte vänta tills hon blir vampyr (det blir hon nr hon bli 16 år). Detta kan man se om man har tråkit någon dag!
En till serie som går på sommarlovsmorgon är Blur water high. Som i sin tur handlar om ungdomar som surfar och går i skola. Det är en serie som är lik många andra.

Jag, Lydia och pappa var på Tekniska Museet idag. Det var ganska kul, ett av det roligare museer i  Sthlm.

Jaja Imorgon ska jag träffa Susanne och Susanna något som jag längtar till.
Sen ska jag till fjällen och vandra med pappa och Lydia. Kan bli kul..

Btw så hyrde jag en filmsom hette Matrial Girls Som handlar om Två tjejer som har massa pengar och sen händer massa saker. Vill inte skriva så mkt om någon skulle vilja se den! Den Rekomenderas.. 4- av 5.

//me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0