26 December

Idag börjar mellandags rean! Månsa saker vill inhandlas. Sen hur pengarna räcker eller inte är ju ett senare problem. Jag är i valet och kvalet om jag sak köpa en iPhone eller inte. Min mor har en och jag älskar allt som har Applelogga på sig. Problem är att jag vet inte om det är värt det. Jag ska ju få en dator till hösten när jag börjar gymnasiet... Kanske skulle köpa en prästkrage och dra bort bladen.

Jaja det som står på litan är ett svart linne från HM, helt vanligt baslinne, lite längre som man kan ha under stickade klänningar. Innan jag fort till stockholm såg jag ett på supersöta stay-ups på Lindex. det var i nät och med röda rosetter. Jag är inte så nätig av mig med dessa var ett måste. När jag kan ladda in bilderna i datorn ska jag visa..  Kamera sladden är i Umeå.. Jag kanske skulle ta och köpa ett nagellack också och danskläder. Ja detta kommer att bli den dag så jag spenderar massa pengar.. Inte bra. Man kanske skulle ta oh skita i iPhonen i alla fall.

Nu ska jag snart till Fältöversten och köpan en sula till mina nya skor. Hoppas att jag får använda dem sen.. så mycket regnar det inte.

See you soon
Kram

Kommentarer
Postat av: Katthelvete

OMG SERIÖST STAY-UPS MED NÄT!?

2007-12-26 @ 17:47:35
URL: http://katthelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0