27 December

Min förklyning håller på att bryta ut...Igen! Jag lät min faster att masera mig och då kan förkylningen bryta ut. Illa Illa!

Annandagsrean igår var inget annat än rent KAOS! Jag hatar när det är mycket folk och det ligger kläder överallt! när man då kollar ner på golvet ser man massa damm. Det ger inte direkt köp lust. Tur att man har alla butiker man behöver bara ett kvater bort, Färltöversten i mitt hjärta!

Nu är det tomt här igen. Bara familjen kvar. Det har varit hur mycket som helst hela tiden och nu är det tomt och tyst. Jobbigt.
Mina kusiner skulle fara klockan halv åtta härifrån och Jennies mobil skulle ringa 3 gången. Jag var bergsäker på att jag skulle vakna av det men icke sa nicke!!!! Jag vaknade 8 och då var det borta! Jag var så trött då att jag bara gick och la min igen och sov en och en halv timma till.

Insikt: Man får inte mer uppmärksamhet bara för att man "filmar". Jag har en här hemma som gör det nu och inget annat i världen kan göra mig mer irreterad!

Kram

Ps jag tycker jag håller mitt löfte om att blogga varje dag ganska bra.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0