Jag tog en paus...

...från denna blogg och skrev mkt i en annan.

Julen har varit jätterolig på många sätt och vis. För första gången i mitt liv har jag firat julen i Stockholm. Jag brukar alltid vara i Umeå eller Åsele. Men så tokit var det inte.
Detta fick jag:

  • En klänning från bikbok
  • Sportkläder
  • Hårmousse från Axén 
  • 1500 kr
  • High School Musical 2
  • High School Musical singstar
  • Armband
  • Kroppsvårdsartiklar från Oliv
  • Hemsökt 3
  • Morgonrock
  • Bläckpenna
  • Duschcrame
Jag är mycket nöjd över julens vackra klappar! Tack tomten!

Jag har kommit överens med mig själv att varje dag ska jag skriva ett inlägg. Kanske ska bli ett av mina nyårslöften.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0