Shopping!

Nu har jag shoppat på mellandagsrean! BikBok är bäst på rean för annars är det så dyrt! Jag hittade en klänning och kjol för ca 300 kr. Det skulle ha kostat över 500kr! Det kallar jag Kap!
Min kamera har inga baterier i sig så jag kan tyvärr inte visa några bilder men det lär komma i en outfit snart!

Som ni ser har jag en ny design. Jag hoppas iallafall att jag har det. efter ha redigerat i 2 timmar är jag gansak nöjd. Jag skulle dock vilja ha det lite andorlunda men jag vet inte hur.. Så det blir svårt att ändra :P.

Imorgon ska jag ut till Norrviken på lunch hos några. Det kan bli kul. Jag ska ha min kjol, en blå tröja och min nya mörkblå bolero! Jag kanske kan övertala pappa att jag får ha min nya skor. Det måste ju invigas!

Snart är det nyår! Då man lägger allt gammalt bakomsig och öppnar upp för det nya! Jag hade ett nyårslöfte som jag höll! Att lära min och börja åka tbanan.
Nyåret ska firas med en 80tals fest med vännerna! Singstar, middag och Kattens nya kamera! Kan det bli bättre?

Ha det bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0