I am crazy!

Jag är totalt Harry potter frälst!
 Jag har sett den nya filmen, köpt soundtracket och läst nya boken och jag kan bara inte få nog av honom!
But that's just me isn't is?

Igår var jag på NK med Gunilla, Lydia, Monika och Iris (två sistnämda är en kompisa till Gunilla och hennes dotter).
Det är ju rea och jag hittade en kjol från Roxy som jag fick av pappa. Den är perfekt till middan på stranden, festen till höst och att ha i skolan. 
Jag hittade även mitt Ställe-att-köpa-bikini-på! NK har ju massa bikinis från Roxy, Billabong och O'neill.

Må vara att sommarlovsmorgon är för barn med det går ju bra serier där som Blue water high (tonåringar som surfar och går i skolan) och unge greve dracula (bara så rolig om en 13 årig kille som kommer att bli vampyr när han är 16).
men men I am a bit crazy!

//Glorious me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0