Össjö

I förgår var jag och familjen på Össjö gård, en stor härgård i Skåne. Vi fick sova över i ganska stora mysiga rum med högt till tag och stora fönster!
Det var en middag där för "folk som bryr sig om Linné" som min fader så sött uttryckte dig.
Resan dit var inte alltför jobbig, tåg och sen bli det tog inte mycket mer än 4 timmar. På vägen till Össjö från Hässleholm (dör vi hyrde bil) stannade vi i en liten stad där gunilla köpte mig och Lydia varsitt halsband, mycket fint! 

Middagen var en ganska trevlig tillstälning! Många personer man kunde prata med och gad mat, visst det blev ganska sent och jag gick och la mig ganska tidigt med det var ändå kul!

Nästa morgon åt vi frukost och sen åkte vi och badade i en insjö, man blev brun när man badade. Under den dagen åkte vi omkring i Skåne och kollade på lite saker, lite trist. 
Resan hem var dock ett rabbalder, vi kom inte längre än till Hovmanstorp och där var vi fast i en och en halv timma tills en buss kom. DÖ TRIST!

See ya later 
You know You love Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0