Portugal

I en vecka nu har jag varit i Portugal! Det har varit helt makalöst med vakert väder, bad och snygga kläder. Att vara och hälsa på Poromaas var också jättekul. Alla är så trevliga och..ja snälla. jag vill så gjärna bara sätta mig på planet igen och fara ner igen. Too bad men jag får väl vänta tills nästa tillfällighet.
En anna bra sak med Portugal är att det må vara fattitgt men bra shoppingmalls det har de. Jag har köpt två block från disignern Jordi Labanda, helt otroligt jättefina! Jag köpte lite kläder och smycken också. I Portugal finns det Sephora, typ som Kicks fast större och bättre, där jag köpte ögonskuggspennor.

Jag har sen sist, eller kanske inte jag vet inte vad jag skriver när jag skriver och när, kommit på hur jag ska renovera mitt rum. Det kommer bli grymt snyggt jag visar en blid när det är klart.
Jag har fått en impuls att bli disigner, jag vet hur jag vill ha allt problemet är att jag är lat och orkar inte genomföra mina planer.

Jag har också läst ut Gossip Girl-nothing can keep us together. Den var jättebra men pga att jag vet att folk som läster detta kanske inte har läst den så ska jag inte säga nått.

You know you love me//julialicius

Kommentarer
Postat av: Kisse :3

DU ÄGER PÅNI!
Kom hem >.<

2007-07-10 @ 16:05:47
URL: http://katthelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0