Skolavslutningsfesten

Igår slutade jag 8an och det var jättefint. Sen for jag, Kissemissen, Victor och Per till Umeå Lagun och badade det var helt sjukt kalt i både vattnet och luften. Så vi trängde in oss under de två filtar som Victor tagit med dig! 
Sen åkte jag hem och gjorde mig klar för natt åka ner på stan och se på Kissens band det var hur kul som helst. De spelade och sjöng grymt bra!

Min partyhelg var ju grymt kul! Sånga Säby med Petra och Nike jättefint. Petras systers barnkalas var ganska...hmmm...barnfylt!

Kissen ska sova hos mig imorgon det ska bli jättekul :)

Kommentarer
Postat av: Kissemiss :3

HAHAHA, "skanstull" x'D
loel!

2007-06-15 @ 20:34:07
URL: http://www.katthelvete.blogg.se
Postat av: Lydia

i dag fik jag nya penor fast det var jete dåliga och jag belev jete arg. fast i dag var jag hos alergi-mottagnignen med mamma och dem sa att vi skulle gebort marsvinen. idag fik jag ta blod prov det jorde ont inte bara ont utan jete ont.

2007-06-20 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0