Första maj

Nu är det första maj, bara 29 dagar tills jag fyller år :)

Jag undrar vad man gör idag allt är ju typ stängt... Jag ska nog träna lite på danserna jag måste lärar mig att göra briseé.
imorgon får jag åka tillbaka till Confidancen. Jag ska försöka berätta lite vad som händer där, en gymnasie skola från Danderyd sätter upp en pjäs om Carl von Linné. Jag ska hjälpa till att dra i redån, klädbyten och att byta fonder. Va som en scenarbetere. Det är lätt den bästa praoplats jag har haft.
Det kanske låter tråkit elr så men det är hur roligt som hälst! <3

Jag är jättetrött, min syrra väckte mig för hon börja sjunga födesedagssånger (våratt marsvin fyller år idag).

Jag ska nog gå och göra en grönsakstårta till marsvinen

Kommentarer
Postat av: petra

Hälsa ett stor grattis på 1 års dagen! Är det den 29 du fyller år då eller?

2007-05-01 @ 15:59:39
URL: http://fashionistaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0