Idun

Igår var det dansuppvisning och det gick helt okej, jag hade ingen riktig pepp i början men dte var kul.
Jag kom det vid 8 tiden och då var det mörk på scen så jag och Antiona tände...JAG=LJUSTEKNIKER

12-föreställningen- Baletten gick hur dåligt som helst och jag hade ingen plats...jag var ganska sur och irriterad efter den föreställningen
Sen sprang jag och köpte mat och åt den..
Josefin fick kramp i magen och hon var ju sjuk oxå så det var ganska jobbigt.
3-föreställningen gick mkt bättre jag visste musiken mer och såna grejjer men jag var ganska trött.
6-föreställningen gick Bäst då hade jag jazz också vilket är grymt kul. Dansa med en stor vit fjäderboa och i rött ljus man känner sig ganska sexig spec. till Moulin Rouge låten, Så Underbart (Jag kom ihåg att gå ut från scenen det gjorde jag inte på genrepet..Hihi)

Nu ska jag snart till idun igen och dansa mer :)

//Julia a never ending story//You know you love me

Kommentarer
Postat av: petra

låter kul =D jag har inte dansat nu på en vecka =/ känner det i kroppen!! jag sanser mig fram överallt

2007-05-06 @ 16:19:11
URL: http://fashionistaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0