matteprov...igen

Det visade sig att det var några som hade typ fuskat på matteprovet innan praon så nu måste alla göra om det!!!! 
Bara för att facit till proven är borta och alla skrev ovanligt bra på proven så måste vi göra om det! Det är ju helt befängt. Så irreterande oxå, Jag förstår varför vi måste göra det men dte är så jobbigt. och om inte facitet kommer tillbaka inna torsdag så kommer det kopla in polisen! att de orkar!

JAg är ganska läss nu *sucksuck* Jag ska se på Mop Toppel (Top Model) Idag iaf! veckorna sår ganska fort iaf!

You know You Love Me 

Kommentarer
Postat av: petra

tjuv!!! du har tagit you know you love me från mig ( som att inte jag tagid det från gossip girl, du oxå för den delen) Haha polisen pogrund av ett matte prov, det måste man få skratta åt=D

you know you love me // petratastic

2007-05-02 @ 20:52:18
URL: http://fashionistaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0