Natt, pigg och trött

Jag vet att inget av rubriken var logiskt på nått sätt men jag bryr mig inte.
Jag ska upp och gå imorgon kl 6 jag kommer att vara död, och sen ska jag till skolan och ha orgentering jag kommer vara så trött. 
Det som jag kommer att se fram imot imorgon är det faktum att jag har teatergemrep på kvällen, med scensmink och allt. Jag hoppas att det går okej det ska ju inte gå superbra på ett genrep..

Jag är grymt sugen på Ben&jerry glass just nu, men det finns typ inte i Umeå och det är ju bara irriterande. 

Men det som stör mig mest är Eurovision Song Contest! Jag kan inte begripa hur Serbien, av alla länder, vann igår. Eller jo jag vet exakt varför de vann, de grännsar ju som vart ända land på hela Balkanhalvön och de röstar ju bara på varandra helt otroligt. Okej det gör ju vi i norden också men då handlar det om 4 länder och inte typ 500! 
Och Ukrainas folieman var ju helt ortoligt det går inte att beskriva den låten för den var så hemsk. De låtar som jag tyckte var bra var The Ark (såklart) och Storbritaniens flygplanslåt. Och det var bara pga scenshowen. Bara för ett på år sedan skickade UK en låt som hanlade om skolan och nu flygplanen vad blir dte nästa år sjukhusen?
Nu hoppas jag att Esc kan ta sig i kragen gällade reglerna och att Serbiens vinnarlåt är ett plagiat! 

Jag undrar om jag ska försöka sova lite till nu, till skilnad från vad jag har gjort de senaste tre timmarna. 

Ni vet att ni älskar mig 
Julia a never ending stroy



Kommentarer
Postat av: Petra

alla måste sluta klaga på balkan nån gång!
när ses vi ?
kram petra

2007-05-20 @ 22:35:17
URL: http://fashionistaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0