Sen senast

Ja det var ett tag sen jag skrev senast. Och sedan dess har jag misst min hund big sad! Jag har spelat upp en pjäs på  teatern som heter "Kanske gick vi för långt" det var hur kul som helst. Det handlar om en tjej som bli mobbad till döds. Jag är jättestolt över alla som var med och spelade den! Vi fick tillochmed pupliken att gråta!

Jag har varit och sett Romeo Och Julia på Scalateatern Det var hur kul som helst! Jag skratta så jag fick ont i ryggen! 

Jag har missta K-natta! En kväll i Umeå där massa band spelar och man umgås med vänner! Men som vanligt var jag i Sthlm och hade tråkit.
På Onsdag ska jag se på Pirates 3!!! Jag är som så många fler kär i Jonny depp! <3 Det ska bli hur kul som helst.

Snart fyller jag år!!!
this is for U girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0