Skola igen

Nu är det skolan igen efter en hel helg med dans...Det känns mycket underligt plus att jag har grymt ont i halsen ajajaj..
Men vi är lediga halva onsdagen och halva torsdagen och andra halvan ska vi på studiebesök, det ska bli så chill.

Jag är trött och super nöjd att jag fick Vg på franskaprovet men nu ska jag försöka vara på god fot med Anna-Karin Vilket jag hoppas ska gå bra. Men det är liksom så mycket som händer nu, jag vet att sklan är viktig och så men det är det jag bryr mig minns om nu iaf.. Kan inte fatta att om en vecka finns hon inte mera det är så hemskt, jag vill inte men jag måste..
Okej fokusera bli vän med Anna-Karin men hur mycket jag än försöker värkar det inte gå..jaja jag får försöka mera.

Jag har ingeting att göra men jag ska nog sova snart så jag kanske kan bli frisk och pigg tills imorgon..

Sov gott //Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0