The End Of This Day

Jaha nu har man traglat sig igenom en dag till. Det var en ganska rolig dag, jag hittade massa Buffy sesong 5, den ända sesong vi har fast inte har,, Jag vet jag har ingen logik i vad jag säger. Jag försökte beskriva för pappa och Gunilla vid middagen om massa avsnitt i Angel och Buffy, det gick inte så bra.. Tihi.

Det är så lite  tid kvar tills dansuppvisningen, Jag längtar efter att få sitta i salongen och kolla på när  folk repar, att få sitta i logen och äta godis, sminka mig och sedan springa och köpa mat på stan och se galen ut. och sist men inte minst att dansa!!!! Ska bara lära mig dansen...Julia är en busig flicka...

Ska se lite Buffy nu 

Julia a never ending story// Remember..You know you love me!

Kommentarer
Postat av: petra

jag älskar att åter berätta serier (som du vet) men ingen orkar lyssna! Hahah

2007-05-02 @ 08:27:57
URL: http://fashionistaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0