Höstrusk!

Jag gillar hösten! Det är så mysigt att sitta men sina snygga höst kläder som man köpte i maj och bara vänta på snön! Det är så...Mysigt!
Jag är sjuk idag. Förkyld och massa ont i halsen och snuva. Vi har hemkunskap och miia måst plandera allt själv! om hon nu är i våran grupp! Ahh whatever.

Jag tycker att de är jätteroligt att Top model går varje dag nu! Man kommer liksom mer in i det då. fast tyvrr går det på samma tid som Veronica mars...GRRR

I helgen var jag i sthlm, där jag troligen drog på min förkylningen. men det var askul att sitta men Lydia och läsa Harry Potter. Jag längtar som bara den att hon ska komma till Umeå och hälsa på!
Ja Petra det var kul att gå med dig på stan också! Jag tycker att du ska överväga att köpa skinnjackan det kostade ju ingenting!!!!!!!!!

Jo jag fick ett vad jag tror är ett jättebra recept på choklad cookies av Susanne!
image20

Ja jag ska ta och sova lite. Jag som älskar skolan vill tillbaka!

// Me

Kommentarer
Postat av: carråh

jag saknar dig, vafan

2007-09-07 @ 11:16:37
URL: http://velvetsnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0