12 april

Vad var det jag sa igår?
"Jag kommer säkert vanka kl 7 bara för att det är helg!"
När vaknade jag idag? Jo klockan... FYRA!!!!!!!!!!!!! Hur fan går det till?
Jag kunde, tack och lov, somna om där vid fem tiden men det är en annan sak! Det är vid dessa tillfällen man älskar sina tekniska prylar som iPoden.

Igår hade jag teaterträning i ca 5 timmar. Det var kanske inte den bärsta tiden för att repa. Alla var trötta och ville helre vara någon annan stans. Hur som helst gick vi alla till Subway och köpte mat, en hel macka. Ganska sjukt för jag kunde inte äta mer än ett par tuggor under vår middagsrast. Men den var trevlig iaf!
Resten av macka åt jag till frukost idag :D

Så vad ska jag göra idag?
Hmm, stan big time! Fotas av Vicka på stan. Så jag kommer antagligen träffa Seannniiiiiiiiii och någon Joel och typ Dilsen också. Lovely lovely!
Tydligen hade Vicka en idé. Vad jag förstog var det typ street style. Dvs, jag+stan+mode.. Jag tror jag förstog de rätt :P Men sen min logik är ju inte den bästa!

image87

En av bilderna Vicka har tagit på mig. Tagen under temat skönhet och ideal.
image86

Kommentarer
Postat av: Sissi

Snygg bild!

2008-04-12 @ 20:45:30
URL: http://sissifreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0