Dagens...

Dagen humör: Glad
Dagens frisyr:  Lite likt mamman i Våra värsta år
Dagens klädsel: Kjol som jag köpte i 4an, Linne från topshop, Munkjacka från killarnas barnavdelning på h&m
Dagens planer: Skola och fara hem
Dagens materiella vill ha: Vet inte
Dagens längtan: Hunger, jag är mätt
Dagens fundering: Om jag vicka och miia kommer hålla ihop hela livet
Dagens beroende: Min iPod!
Dagens tråkigaste: hmm vet inte?
Dagens roligaste: Se nedan :P
Dagens tidning: -
Dagens låt: Nåt bra
Dagens tid: Natt
Dagens gör: Msn:ar Hampus
Dagens borde göra: Sova
Dagens har gjort: ... Skola, åka hem
Dagens tankar: Hur det skulle vara att tågluffa i en månad utan mobil :P
Dagens senaste samtal: Mormor :P
Dagens mottagna sms: Okej blev det gott -av mamma
Dagens skickade sms: Ja och bränt - till mamma


Dagens roligaste:
P: Men medge att farfar var lite cool som släppte iväg syrran i en månad bara sådär, fast hon är ju lite präcktig
Wille: Vilken präcklig örn!!

HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAH xD William var ju helt sjukt rolig!

image86

Kommentarer
Postat av: Kittiefuck

Peggy Bundy! xD

2008-04-11 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0