Det är vår!!!

Idag var det vår för första gången i år! Det var så varmt och jag, med min bohemian look, satt på torget med en latte, en Ida, en Vicka, en Dim och en Eremit. Och bervid oss satt en underbar schäfervalp. Det var så otroligt sött!

Dagen har varit ROLIG ROLIG ROLIG!!!! Vi hade nationella på morgonen. Jag skrev om min iPod och Låten Material girls av madonna. Fråga mig inte hur dte gick till men bra blev det!
Franskan var roligare, Simpsons på franska rekommenderar jag. Helt sinnessjukt roligt!
Sedan kom ett efterlängtat hål! Vicka + kamera + underbara människor resulterar i detta!

image91

Längst upp från vänster: Seanen, Vicke-picke-pöööö, Sharpen the duck!
Nedreraden Från vänster: Vicka aka Katt, Ida, Matti, Julgransson, Me myself and I, sist och minst Miia


Massa kul var det vi hade!!! Speciellt när jag och julgransson skulle ta våra parkort. Jag säger bara Sharpen är den roligaste människa jag känner!
The syslöjd kom sen, det var en hel massa tråkigt. Inget gick som jag ville, Sara blev så rädd för symaskinen så hon svalde sitt tuggummi. Om hon inte dog av ett tuggummi i halsen så dog hon av skrattanfallet efteråt! Helt sinnessjukt!

Så nu sitter jag här och chillar. Jag känner en huvudvärk som är på väg.. Mmmm yummi!

buder på en ego bild på min älskade... Dvs mig :P Usch vad ego jag var idag :P
image92

Foto: Vicka


image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0