Kungliga huvudstaden

Nu sitter man här i en soffa i den kungliga huvudstaden. Helt galet vad jag är här ofta. Men imorgon ska jag ta mig själv och kanske syster och leka rik överklass bitch som jag köpa halva NK's utbud på märkeskläder. Fast jag kommer inte köpa nåt.. Älskade pengar som man inte ska spendera :)
Men hursomhelst så ska jag försöka hitta en bikini. Portugal närmar sig med Stormsteg. Man blir ju lite rädd när man tänker på att det är typ 10 veckor kvar.. Iiiiiiihhhh! Peppen peppen peppen! 

So, Vad har hänt idag? Vi hade filmtemat på morgonen och sedan kom en franska lektion i solen. Vicka hade högläsning ur våran franska bok. Mycket underhållande måste jag säga! Jag skrattade så jag grät.
Idrott, matte och biologi kom och gick utan att lämna mer spår än ett hemprov..
Men vi fick sluta tidgare och jag han ner en snabbis på stan och träffade alla människor på planeten och ett par till :P
Jag insåg ganska fort att jag borde åka hem. Jag var kvar på stan när det vad 55 min kvar innan planet skulle gå.  Det ska vi inte göra om... Men jag kom med planet och det förde mig till Sthlm där vädret var mycket fint! Lite kallt men allt kan inte vara perfekt :P

image93

Min Rulliga kompis Anka! Och jag skattar 24/7 med henne!

image94

Victor min man!

image95

Sean min fotokompis. Jag har alldeles för mycket bilder på mig och Sean,, Men vi är söta.


image86


Kommentarer
Postat av: Sharp

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Bilden dödade mig!!! Den snor jag som satan! ;)
Moget att stanna på stan och tro att planet kommer dig och hämtar upp dig, PykarN! Du är ju som du vart!

2008-04-18 @ 22:14:57
URL: http://lutra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0