Lördag!

Idag är det helg! Så nådigt skönt att få sova tills man vaknar och bara dega framför en film eller med kompisar. Vakna och tassa upp och sno åt sig hela juicepaketet och dricka upp det innan någon hinner före. Gjorde jag det? IckePickePö! När steg jag upp? 05:40, drack jag en droppe juice? Nopp, Såg jag en film och myste? Nopp. Hmm vad gjorde jag kl 06:00? Jo hoppade på cykeln och cyklade i Vinterkyla (det är därför vi inet går upp så tidigt i norra Sverige) och trampade iväg till flyget. Nu när de flesta börjar vakna sitter jag i en annan stad och ugglar.
Så kan det gå!

Igår såg jag en superbra film! den heter Stardust och är en otroligt bra romantisk familje komedi. Den kan jag rekommendera. En blandning av Förtrollad och Shrek! Kan det bli bättre?

image106

Dagens Planer är att fara och kolla upp min idiotiska iPod som bara vill krongla med mig. Fast den kronglar alltid när jag är i Sthlm. Konstigt. Sen ska jag gå och snacka med telia också. Och en massa plugg väntar också.

image107

Kommentarer
Postat av: Kittiefuck

Den filmen är ganska kul.

2008-04-26 @ 10:48:04
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck
Postat av: Petra

var det hon som jag tyckte var lik dig?? huvudrollan alltså??
Peace and Love //Petra

2008-04-26 @ 13:09:57
URL: http://fashionistaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0