Mad world!

Idag har dagen går OOOOTROOOOOOOLIIIIIGT långsamt! Jag tyckte klockan stannade där vid 13.08. Och då skulle vi läsa Strindberg. LOL!!!

Efter det så var det den ännu långsammare engelska lektionen som slutade i brand. Massa rök i AE2. Ingen tog larmet på allvar men ut gick vi iaf! Snöbollskrig och mulning helt jävla underbart.
Sen gick en brandman förbi och jag utbrister:

Kolla en brandbil!


När vi fick sluta gick jag, Vickepick, Vicka, Ida och Miia till stan och köpte kakor och åt! Så mycket härligt! När alla de hade gått så kommer vicka med den underbara kommentaren, Jag vill bli fjortis Med stora glasögon och allt!
Haha!

Dans och sen åka hem.
Sen en powerwalk som var välbehövande. En helt ny människa kom hem sen.

Orkar inte skriva mer.

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0