Måndag

Idag är det studiedag! Mycket skönt. Först sova till typ nio elr nåt och sen bara ta det massa lungt. Och sedan fara på stan och shoppa lite.
Dte blev lösnagelremover och nagelack. Jättegr8!

Igår flög jag hem från sthlm. Alla flyg var typ försenade och det var massa killar som skulle till lumpen utbildning. Men jag pallade inte att sitta där och bara vänta så jag gick till Donken och köpte en latte. Sitta där i sky city och se på flygplanen och chilla. Skulle har varit kul med sällskap som Vicka :)

Vi har börjat med våran dansuppvisningsdans. Vi ska vara blommer och dansa med bin. Så i programmet kommer det väl stå blommor och bin :P Lite Sexuallkunskap sådär :P Haha jag har lite rolig humor idag.

Jag hade en sjuk dröm inatt! Jag köpte en svart iPod nano och 10 min senare insåg jag att jag ville ha den rosa. Sen var jag sur på mig själv hela den drömmer. Det var värsta mardrömmen!!!!

Har sett ett på ett Top model liknande program som handlade om att entraprenörer ska på jobb på Harrods!!! Jag <3 Harrods!!! Och lyckan själv när P säger "Ska vi ta och dra till London i sommar?" Min reaktion var lite för glad!

Nä ska snart se på Cashmere mafia Blir väl duchen före det :)

image86


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0