Onsdag

Dagen humör: Trött, men glad
Dagens frisyr:  Fluff
Dagens klädsel: Stickad klänning och strumpbyxor
Dagens materiella vill ha: Inget tror jag
Dagens längtan: Att få skratta
Dagens fundering: Varför kan man inte få gå i skolan på eftermiddagen?
Dagens beroende: Harry Potter och Dödsrelikerna  :P
Dagens tråkigaste: Hmm Inget har ju hänt än!
Dagens roligaste: Kommer väl att bli nåt roligt skämt :P
Dagens tidning: Ingen aning
Dagens låt: Hmm? Jag vet inte?
Dagens tid: Öh just nu? Morgon.
Dagens gör: Bloggar.
Dagens borde göra: Gå till skolan?
Dagens har gjort: vaknat?
Dagens tankar: VAD SKA JAG HA PÅ MIG? VARFÖR MÅSTE MAN HA KLÄDER DET ÄR JOBBIGT ATT VÄLJA!
Dagens senaste samtal: Ingen aning :P
Dagens mottagna sms: -
Dagens skickade sms:  -


image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0