Otologi

När vaknade jag idag? Jo samma tid som igår. Men det var bara för att jag vara så klantig för jag hade glömt att stänga av alarmet på mobilen.
Igår var det en jätterolig kväll. Min gamla barndomsvän Nike kom och vi hade så himla kul! Vi träffas ganska sällan men det är som om vi är med varandra ofta iaf. Vi står varandra jättenära! Lite konstigt tycker jag :P

image108

Nu ska jag fortsätta skriva min raport om otologi. Otologi är det medicinska namnet öronkunskap :P

Igår var det ju jättefint väder men idag är det mulet. Hemska tider! Jag vill ju ha sol och varkert väder.
Snart är skolan slut. Jag vill inte sluta men som Linné sa: Hur ska du då komma ut ur skolvärlden?
Han har så rätt i det!

image107


Kommentarer
Postat av: Petra

jag träffade henne på hm när jag letade efter hm killen :D
kram

2008-04-30 @ 12:08:15
URL: http://fashionistaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0