PykarN

Oh man! Jag har lyckats klanta till mig ett nytt smeknamn. PykarN. Haha. Dte var väl ett år sen jag skulle mörda för ett smeknamn. Nu har jag två ganska osexiga smeknamn, men ack så roliga! PykarN och DykarN.

Jag var bara tvungen att lägga upp kompentaren jag fick av Sharp:
Moget att stanna på stan och tro att planet kommer dit och hämtar upp dig, PykarN! Du är ju som du vart!

Kändes extremt härligt att strosa runt på NK idag och bara kolla på alla snygga Roxy kläder. Jag hittade en bikini som var grön och rosa randig som inet var helt fel. Hittade också ett par sjukt snygga o'neills badbyxor Rosa så klart!

Funderar på att göra ett Önskelists kollage men ajg vet inet om jag orkara. Borde räkna matte. Blääää Nationella.

image96

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0