Snö...

...Snö och snö. VArför i hela världen ska det snöa hela tiden! Jag vill ha vår, så jag kan ha min fina kjol och gå i klackar hela dagen! Då det är varmt och man kan cykla och få känna sig fri för man måset inet passa någon buss eller så. Men nä så tur ska man inte få ha det utan man måste fortsätta ha dunjacka... :(

Jag har försökt att komma på en dans som jag kan lära klassen på en gympa lektion. Den får inet vara för svår men inet heller för lätt. Låten jag har valt är Lager than life med Backstreet boys. Ja jag vet extremt B men typ alla kommer känna igen den och jag hoppas att få igång de flesta :P

image86

Kommentarer
Postat av: Kittiefuck

Den låten dansade jag till när jag gick i dans någon gång när jag var kring 7-8 år :'D

2008-04-13 @ 16:57:41
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0