today

Stan idag med Vicka, Sean, Tim och nå random personer var fett med chill! Jag fick agera model! Vicka tyckte tydligen att det var de finaste bilder hon någonsin tagit, gör mig mkt glad!
Efter det gick jag, Vickisen Och Tim till Mias. Så sjukt söta de personerna är asså! Man vill ju bara ta livet av sig! Roligaste var nog när Tim tig min mobil och hittade en film från sjuan när jag och Sean intervjuar Drottning Silvja (med andra ord Vicka) Han kännde inte igen henne :P Vicka skratta så hon grät!

När Vicka och tim sen for hem så träffade jag Dilsen ett tag. Det var kul! Han sa inte så mycket mer än att han var straight edge och sjöng på någon låt om en dagdrömmare.

Väl hemma igen satte mamma och jag igång Kärlek på menyn och käkade kinamat. Med Ben&Jerry (vaniljglass med marsmallows och vitchoklad isbjörnar) glass till efterrätt! Hur fint som helst! Tack mamma!

Jag ska väl sova nu. Jag ska städa imorgon. Yay peppen :P elr inte.

image88


Vicka och jag sommaren för ett par år sedan :P
Jag var brunheten själv!

image86


Kommentarer
Postat av: Kittiefuck

HAhAHA OMG JA FYFAN VAD SNYGG

2008-04-13 @ 16:57:16
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0