Yeah!

Skolan idag var ju helt sjuk! Om folk ska komma och hälsa på på våran skola kan de ju hälsa.. Menmen nog om det. Franskan var ju sjukt rolig, som alltid! Jag skulle söka upp ordet styvpappa och till min stora förvåning så heter det beau-père (Snäll/vacker-pappa) Hahahahha xD!
Sen gick jag, Vicka och Ida till stan för att hämta min slöjdpåse och vicka skulle köpa tråd. Jag hade hört att påsen skulle vara i "bimern" (mamma sa bilen), Så jag sökte efter bimern. dden var inte där men beau-père's "pajja" var där. Så jag chansade att påsen var där. Jag öppnade dörren och tog påsen och gick iväg. Vicka tyckte att det såg ut som att jag rånade bilen :P HAHHAHA xD

Ja, sen var det dans. Det var ganska roligt och behövande. Och sen teater. Massa skratt!

Nä nu vet jag inte vad jag sak skriva mer men sängen väntar iaf!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0