Dumma Skola

Jag hade vant mig vid tanken på att börja kl halv två på torsdagar men icke! Jag ska gå upp och gå i skolan redan kl tio i tio. Det tycker jag var ganska så mean. Dålig stil att ändra våran underbara sovmorgon. Tur att vi slutar kl kvart över elva men de kommer de väl oxå ända "peppar peppar".
Så imorgon blir det liten sovmorgon till tio i tio och då hoppas vi på en kul lektion i Friskvård!

Och sen fick jag veta att maten som vi äter på ett av de två alternativ tydligen är samma mat som de har på vildmannen. Ni midgårdare (och alla andra) vet vad det vad det betyder... Inte så god mat.

Juste Jag höll på att förverkliga mitt gamla smeknamn dykarn idag! Tack och lov var det bara en liten snubbling så ingen såg. Men jag lovar att så fort jag Dyker igen smsar jag dig Sharpie!

Nu sak jag nog ta och läsa igenom dagens anteckningar och kolla igenom matten lite.

Kommentarer
Postat av: Vic

Vildmannen har faktiskt god mat imo

2008-08-31 @ 01:02:33
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0