Imorgon gäller det

Imorgon så börjar jag ettan. Ny skola, nya vänner, ja allt nytt. Det ska blir kul det kommer det bli och det kommer bli massa nya intryck också. Men för att vara helt ärlig ser jag fram emot de lite grann.
Det är solklart att jag kkommer sakna Haga och så men jag vet inet om jag kommer sakna klassen i sig. Personerna i klassen visst kommer jag sakna dem men inte klassen i sin helhet. Vi hade ingen bra klass. Det var bara grupper och elaka blickar och kommentarer så långt ögat nådde. Men jag kommer sakna alla roliga sutnder i "lenuhörnet" och alla andra sjuka stunder. Som tex. när jag fick namnet DykarN, När Vicke och co köpte en heliumtub och alla tog helium och sjöng bumibjörnarna för att inte tala om FRANSKALEKTIONERNA.

Nej, imorgon blir det nya upplevelser och nya utmaningar. Detta kommer funka bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0