Kan vi leva utan våra tekniska prylar?

Nu har min mobil strulat igen.. Känns sådär lagomt bra! Men jag vet vad det beror på så det är nog lugnt. Det sjuka var att jag kännde någon slags panik när mobilen inet funkade. Det var nåt i stil med "OMG folk får inte tag på mig!". Okej jag hade tre missade sms men det var ju inet ens viktiga sms heller :P Nu har jag sett sista avsnittet på säsong fem av Buffy. Det är för sorgligt!

Snart kommer mamma och P hem så jag ska röja upp efter gårdagens... Fan det var ju ingen fest! :P
Nej men allvarligt talat så ska jag dammsuga mitt rum och laga mig lite lunch. Kanske cykla iväg till statoil och köpa nudlar och se på sista avsnittet igen? Jag vet jag har inget liv!



Dykis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0