Sommaren i bilder

Förra sommaren denna tid gjorde jag ett inlägg med bilder från sommaren. Jag tänkte att jag ska göra det iår med. Jag har tyvärr inte lika mycket bilder som föra året men det får duga iaf!



Sommaren började med avslutning i kyrkan. Mycket tårar och skratt blev det. Sara var så duktig på att sjunga "Nu grönskar det".



Jag åkte till Sthlm och fick en jättebukett med blommor av pappa för att jag har gått ut nian.



När jag hade varit en vecka i Sthlm åkte jag hem för att åka ner igen med bil till Arlanda. Portugalresan kunde börja.



Lång flygresa till Faro.



En vecka i det underbara Tavira följde. Massa sol, bad, mat och skratt följde.



Hemma i Sverige igen kom VIcka och Miia och hälsade på mig i Sthlm. Helt galna dagar med shopping, skratt, en och  annan Nils och B&J glass.



En vecka på Island följde. Det blev lite bilresande, glasiärer och högläsning av Harry Potter 3 för Systeryster.



Hemma i Sverige igen åkte jag till Underbara Norrfällsviken. Vollyboll på straden, massa bus i vattnet, minigolf och slappande på bryggan väntade där.
Här försöker jag ta mig från en båt till en annan utan att ramla i vattnet. Vilket jag inte gjorde heller.. Inte den gången iaf.



Jag åkte till Norge och vandrade i fjällen och sen var jag en dag på Arlanda med Farmor och farfar. Hur mysigt som helst!

Nu är jag hemma i Umeå och det är inte många dagar kvar innan skolan börjar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0