Tisdag

Idag är det TIsdag och jag har nu kommit hem, ätit och sett på ett avsnitt av Weeds. Superskönt att sluta kl kvart över 11! Dock tror jag att framöver kommer jag att använda denna tid till att plugga.
Vi hade idrott idag, fotboll var det på schemat. Jag måste säga att det var mycket roligare än jag trodde att det skulle vara. Att ha ett sånt sammarbete i klassen är helt nytt för mig och jag njuter av varje tillfälle att få umgås med Alla i klassen! Efter idrotten väntade ett engelska pass och klassråd. Helt okej dag måste jag säga!

Jag ska fara ner på stan en snabbis för att införskaffa block, pennor, sport kläder och lite annat smått och gott inför skolan. Eller inför, snarare för skolan. Jag funderar nu på och jag ska köpa ett flera ämnes block eller flera block för alla ämnen.. Återstår att se.

Nej nu sak jag börja cykla till stan.

Juste glömde att säga idag har jag fått mitt IKSU kort! Nu kommer jag bli träningsnarkoman :D  Ska jag kanske träna ikväll. Core skulle vara kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0