Torsdag

Hade friskvård idag, och ÄNTLIGEN någon som fattar varför lärarna har fått laptops. Läraren var jätteduktig på att lära ut och använde sig av en keynote presentation. Lektionen handlade om fettma, varför vi inte är lyckliga och hur vi har utveklats. Superintressant! Sen fick vi frukt på en annan lektion av henne oxå!
På lunchen gick jag, M, H och J till Iksu och spelade lite bordtennis! Det var så galet kul! Jag är inte bra på det heller!

Imorgon ska jag ha på mig kjol och klackar!!! Stog i säket en kvart (vilket är länge för mig) för att försöka välja vad jag skulle ha på mig. Och det gick banne mig inte.. Så det fick bli Jeans, rosa t-tröja och stickad kofta som vanligt. Men imorgon blir det andra bullar! Och juste vi fick korten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0