7

Jag har skrivit det för och skriver det igen. Jag gillar inte rubriker, bara massa svårt att komma på.

Inatt drömde jag att jag var tvungen att ta sömnpiller för att jag inte kunder sova. Konstigt jag vet eftersom jag inte har problem med att sova. Men vissa drömmer om WoW, chokladtårta, badminton, gå på biomed Harry Potter . Så jag borde inte klaga :P

Idag har jag haft engelska prov, grammatik. Det var typ 30 meningar och typ ett ord saknades i varje. Det gick fort, även om jag läste meningarna högt i huvudet för mig själv tog det max 30 min. Helt galet. Men jag tyckte det gick asbra.


Jag taggar sönder inför fredagens bravader nu! Julkul á la ninjas ska bli så galet roligt så det finns inte!! Massa mat, godis och skratt! The gummibjörnar möts again!


Kommentarer
Postat av: Vic

KAXA INTE MED CHOKLADTÅRTAN



btw, vi måste bestämma vad vi ska bakelibaka och handla!

2008-12-09 @ 20:47:36
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0