Goodbye 2008

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förrut?
Börjat gymnasiet

2. Höll du några av dina nyårlöften?
Jag hade inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
Nej, inte vad jag vet.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte vad jag vet.

5. Vilka länder besökte du?
Portugal

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Nej, eller jo Cindygumman men henne kan jag inte få tillbaka.

7. Vilket datum från året 2008 kommer du alltid att minnas?
5 oktober <3

8. Vad är din största framgång 2008?
Lära mig att säga nej i större utsträckning.

9. Största misstaget?
Kommer jag inte ihåg.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, småsjuk som förkylning och magsjuka har väl hänt.

11. Bästa köpet?
IPHONE!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Små onödiga saker

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
E08a, nonjorna, Marcus, sommaren med mamma och mormor (ååånej, säger bamse!) och sthlm med tjejerona!

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008?
i'm yours, one in a million

15. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Mycket mycket gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget, jag är nöjd. (dock förstog jag inte frågan)

17. Vad önskar du att du gjorde mindre?
Inget?

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma i Umeå sen mellandagarna i Åsele

19. Blev du kär under 2008?
Ja, rosa moln!

20. Hur många one night stands?
zero

21. Favorit program på TV ?
GG, Gray's

22.Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej. Varför lägga energi och känslor på dem?

23. Bästa boken du läste iår?
GG typ. Kommer inte ihåg

24. största musikaliska upptäckten?
Typ, musikalmusik.

25. Något du önskade dig och fick?
Plattång. Snyggare rum (som en annan tvstjärna ;))

26. Något du önskade dig och inte fick?
Nej, tror inte det.

27. Årets bästa film?
Twilight!

28. vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var i sthlm. Jag tror jag träffade Petra.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej

30. Vad fick dig att må bra?
E08a, ninjorna, Marcus och familjen.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Spike.

32. Vem saknade du?
Cindy

33. De nya människorna du träffade?
E08a it tha shit!


Så på det hela taget var 2008 ett par år. Jag diggar det helmycket!
Tack alla som gjort mitt 2008 ett så roligt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0