I väntan på kvällen och morgondagen.

GRUNDLIGT
Fullständigt namn: 
Julia Edith Christina Olofsson Sörlin
Ålder: 16, Vill ha maj så jag kan få fylla 17.
Bor: I ett fint gult hus med vita knutar.
Familj: Finaste mamma, Beau Pére, Bror och Syster. På annant håll Finaste Pappa, Belle mére Och systeryster! Plus då Bästaste Ninjorna!

YTLIGT
Hårfärg:
Brunt och lite trist. Förändring ska ske inom kort.
Ögonfärg: Ja, alla färger utom rosa skulle jag tro.
Längd: Kort? nej, men 156 typ. 4 cm till tack?
Klädstorlek: Haha... Ärligt talet har jag ingen aning.. 36-38 kanske?
Skostorlek: 36, sådär lagomt små för att barnskor ska vara för små och vuxen för stora

FAVORIT....
i sminkväskan

Kajal/eyeliner: en vanlig svart kajal från H&M
Puder/foundation/concealer: Har inget puder/Dream matt mosse/Ngn gulidig från YSL
Mascara: MasterpieceMax, Den äger när det inte regnar
Rouge: Ett fint från Face Sthlm. Dock har jag inte använt de då det hittad sin väg hem igår.
Läppstift/läppglans:  Ett från M.A.C
Ögonskugga: En ögonskuggspalett från Viva la Diva.

i garderoben
Skor: Ojojoj. Mina svarta stövletter med snörning.
Byxor: Mina stuprör!
Tröja: Vet inte. Men en alldelse för stor munkjacka liggar bra till.
Klänning/kjol: Alla mina kjolar och klänningar!

allt annat
Person:
Alla har lika stor plats i mitt hjärta!
Låt: Hehe.. Alla HSM 3 låtar. och one in a million av hannah montana. (shit vad hände mid min musiksmak?
Film: Don't know.. Många filmer är bra.
Artist: Tråkigt nog vet jag inte där heller men abba, HSM, och lite "vickasmusik" ibland.
Mat: Cesarsallad, ska helst förtäras med Vix och Miia.. :P
Plats: Norrfälls, arlanda, skolan, hemma.. och många fler!
Ämne i skolan: Sam!
Bok: Om jag kunde drömma.
Program: GG!

PERSONLIGT
Har du ett förhållande med någon?:
Ja. Det är jag
Har du kysst någon under de senaste 48 timmarna?: Ja det har jag. :]
Är du kär i någon just nu?: Klart jag är!
Har du druckit alkohol den senaste månaden?: Nopp.
Vem ser du framemot att träffa just nu?: Kvällen med Marcus, dansen under helgen, shopping med Vix och miia och JULEN!
När grät du senast?: Söndags tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0