Julhelgen

Oj vad länge sen jag bloggade. Men det har sina förklaringar. Jag ska gå igenom det lite kort om vad som har hänt.

Julafton: The big day. Jag vaknade och hjälpte mamma att laga mat och städa. Sen åkte vi till mormor och åt en massa mat. Nästan jobbigt mycket mat. Såg på Kalle. Vi åkte hem och fixade lite innan mormor kom och vi hade julklappsutdelning. Det var lite kläder, hårgrejor, yllesockar och massa andra nödvändigheter. Mycket bra! Sen åkte alla hem och mamma, P och jag krypte ihop i soffan och såg på film.

Juldagen spenderades hos M's mormor. Trevligt. På kvällen såg jag, mamma och P på film igen.

På annandagen åkte jag till farmor och farfar. Där var alla kusiner och min faster plus resten av halva min familj. Vi åkte skoter och åt massa mat.

samma sak dagen efter och dagen efter det (alltså igår) fast då åkte vi hem. Vi åkte tåg och det var en massa jobbiga barn som skrek! Sjukt jobbbigt!

Idag har Susanna hälsat på. Mycket roligt. Vi snackade om gamla minnen från den tid jag bodde i england osv. Och vi var ute och gick i ngn timme och nu är jag verkligen helt genom frusen. Jag sak ta mig en varm kopp te och lägga mig under täcket och dricka det. Det blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0