30 december.

bara en dag kvar på det här året. Känns lite konstigt, men skönt på ett sätt också. Detta är början på något nytt och det är ett nytt blad att skriva på.
Jag har två nyårslöften i år. Hade inge i år. Men dessa är att hålla en högre standard i mitt liv och vara snällare. Ja, jag är snäll nu men man kan säkert bli snällare. Och med högre standard menar jag att jag ska försöka vara mer effektiv. Inte vänta med allt till sista sekunden elr låta det se ut som andra världskriget på mitt rum utan hålla lite framförhållning.


Allt har en början heter detta otroliga konstverk!

Det mest spännade som hände idag var att Blondinbella ska vara med i Let's dance. Det är nästan en anledning att se det regelbundet. Let's dance är kul tycker jag. De är riktigt duktiga tycker jag och så har det oftast så sjukt fina kläder på sig, tjejerna alltså. Killarna har ju typ alltid kavaj på dig.. Blir trist i längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0