Liljekonvalj

Fredagen var den mysigaste dagen i hela världen. Jag och Marcus såg på film, lagade mat och bara myste hela kvällen. Det var så sjukt härligt. Ville bara frysa tiden.



Men, Lördagen kom och idun-helgen började. Inte lika bra som jag hoppades, dansen gick inte så bra som jag hade tänkt men helt okej iaf. (Jag tror mitt nya mellannamn är självkritisk).
Träffade Miia och vicka jättesnabbt mellan föreställningarna för att julshoppa.. Tur att vi ska ses igen på fredag för vi han ju inte ens börja snacka.
Marcus, mamma, Beau pére och Syster kom och kollade på mig och bror som dansade. Mycket lyckat. Dagen fortsatte.. men jag pallar inte skriva mer.

Söndagen blev väl lik lördagen.

Måndagen, skola med redovisning om högklackade skor. Det gick bra. Sen matte där jag blev så less på att jag inte kunde få 1   1    1  =   6 (man skulle sätta ut täcken imellan, dock inga nya siffror). Så jag skrev (1+1+1)^x .  Det är ju rätt. Men det tyckte inte läraren.



Jajaj nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: M

(1+1+1)!=6 ;P

2008-12-09 @ 00:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0