Ohyeah! Bloggtorka!

Ja, Shrpie har helt rätt. Partypinglan har bloggtorka. Jag vet verkligen inte vad jag sak skriva om..

Mitt jullov påbörjades i tisdags med en förkylning som hette duga elr BERTIL. Efter tre dagar med nysattacker som galv mig träningsvärk i magen var jag frisk och kunde med ganska stor ansträngning (då jag blev matt av att gå upp för trappan hemma) ta mig till stan och införskaffa julklappar till bla Miia och VIcka. Det gick superbra. Jag tror de blev nöjda över dem.
Jag träffade M oxå. Även han träffade Miia och Vicka hihi. Vi var ovanligt normala för att vara oss.
Efter ett tag så vek jag och M av och gick för att köpa julklappar på lekbiten. Jag har aldrig gillat den butiken. De köpte aldrig in Mysteriet på greveholm åt mig när jag var typ 6 år. Vi hittade inget. Jag gick till banken, blev sjukt irreterad på baken och sen åkte vi till erboda för att äta på frasses.
Hemma hos M så såg vi på film och hade det bara skönt. Drack glögg och åt middag.

Natten var ytters speciell! En helvetes konstig dröm. Det var en massa människor som var och åkte skidor, Miia var med bla. I bussen hem så sa jag att jag till Miia (som inte åkt så mkt slalom) att jag vågat åka offpist. När vi klev av bussen tog jag av mig min halsduk och då kom André (ja från klassen på Ö-malm) upp bakom mig och sa att det var hans halsduk och att jag nu måste ta hans droger. Sen skulle jag duscha i espresso-maskinen... Konstigt all over the place :P



Idag ska jag städa mitt rum, träffa M och baka julgodis :)

Kommentarer
Postat av: Vic

TACK FÖR JULKLAPPARNA! :D

Jag blev seriöst asglad! TACKTACKTACK! :D

2008-12-20 @ 12:03:27
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0