Röda sockar med snögubbar på

Idag har jag spanskaprov och sen har jag inga mer prov iår! Så det ska jag och M fira ikväll med mat och filmen ps I love you. Vi ska laga mat tsm igen. Förra fredagen då vi lagade mat tsm gick det riktigt bra.

Igår var jag och mamma på stan. Det var riktigt mysigt att springa omkring på affärer och kolla på massa saker. Vi var inne på JC och om man handlade för mer än 500 så fick man en film. Jag valde då Ps, i love you, så klart. När jag säger till han i kassan (han är en sjukt bra säljare) att jag inte har sett den säger han "du kommer att dö!". Och om man känner mig så vet man att det stämmer. Jag börjar ju gråta till nästan alla filmer jag ser och detta kommer inte bli ngt undantag. Jag får väl ha näsdukarna nära. Om Cindygumman varit i livet skulle hon troligen slickat bort mina tårar, hon gjorde alltid det av ngn anledning.

Imorgon ska folket hålla sig borta, The NINJAS are back together!


Nej nu ska jaggöra mig klar för att promenera till skolan.

Kommentarer
Postat av: Sharp

Bloggtorka, Pyyk! Mån-bo!

2008-12-17 @ 23:50:50
URL: http://lutra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0