dan före dan före dopparedan

Hela jag är som i ett lugnt lugn! Hjärnan är luddig som den nyfallna snön och jag är almänt glad! Detta kan nog bli en Hejdundrande dag!

Vi hade lilla julafton igår! Williams reaktion när han öppnade den lilla asken från guldfynd var oslagbar! Han fick en ID-bricka med sitt användarnamn på olika tvspel på. Så sjukt bra det var!
Min rektion när mamma öppnade sitt paket med Abba-singstar var oxå bra! Hoppade upp och ner som en stutsboll. Så jag och Lisa körde abba och disney singstar på kvällen. Törnrosa låtarna är inte och lika med! Rösten i falsett under två minuter är jobbigt. Speciellt när man inte kan texten :P

Ikväll ska jag och M ha lilla julafton. Ska bli kul och mysigt!

Nej nu ska jag så och sjunga singstar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0