Wall.e

Jag har nu sett filmen Wall.e. Mycket bra film om jag får säga det själv. Tillräkligt mycket ord oxå. Waaaaalleeeee och Eeeeeeevaaaaa, var typ det de sa i filmen. Efter en slutkörd hjärna var det riktigt bra!
Gullig film!


Jag har hängt upp bilderna jag fick av Vixipixi i julklapp på väggen. Egotrippat med bilder på mig själv på väggen men jag ska..försöka.. kompensera ut det lite med bilder på andra fina människor! Ska fixa fotopapper först bara sen ska det bli bilder på väggen så det bara ryker om det.

Jag har slagit in alla julkappar oxå. Helt underbart skönt. Har lyckats slarva bort ett paket oxå.. Det är typ aslitet och helt borta. Tror det ligger i byrån, där ligger det massa kläder. Jaja det löser sig. Har typ18 timmar på mig att hitta det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0